7 september .....1 dag voor vertrek

7 september 2015 - Ridderkerk, Nederland

Het kriebelt en niet zo'n beetje ook , ik sta hier te stuiteren!

Zoooo lang naar uitgekeken en nu EINDELIJK is het dan bijna zover, de gletsjers,  de machtige natuur en al het mooie wild life wacht op ons. Over exact 12 uurtjes staat Ronald voor de deur om ons op te halen en naar Schiphol te brengen. De koffers zijn gepakt , ik heb ons online in gecheckt  en de boarding passen zijn geprint. We zijn er helemaal klaar voor...alhoewel.....soms spring ik spontaan op omdat er plots nog iets in mij op komt, (dat ene lekker zachte sjaaltje waar ik natuuuuuurlijk echt niet zonder kan ) en snel nog even in mijn koffer propt .....en Sjaak, de schat, zucht maar zegt wijselijk niets ;-)  . Vroeg naar bed want er wacht ons morgen een lange vlucht van 10 uur. Bye bye !

1. Ria:
    7 september 2015
    ik wens jullie een fantastische reis geniet er vreselijk van. Dikke knuffel voor jullie.
  2. Patries:
    7 september 2015
    Ik ga jullie volgen ben benieuwd !
    Goede reis
  3. Marianne:
    7 september 2015
    Geniet van de mooie reis, ik hoop mee te kunnen genieten, van jou (jullie) en als je net zo schrijft als je altijd je gebeurtenissen aan elkaar kletst, dan zal ik t spannend meebeleven. Veel plezier...
  4. Xandra:
    8 september 2015
    Ook ik zal jullie op de voet volgen. Maar vooral genieten he.xxx
  5. Ab& Fia:
    Fijne vakantie!
  6. Jacqueline:
    8 september 2015
    Beste Monica, je kent mij niet, maar jullie reis gaan wij volgend jaar doen in dezelfde periode. Vandaar dat we jullie volgen op deze reis. Misschien heb je nog goede tips voor ons. Veel reis plezier.
  7. Hans:
    15 september 2015